Головна » Файли » Розвиток менеджменту та маркетингу в аграрному секторі економіки України

У категорії матеріалів: 38
Показано матеріалів: 31-38
Сторінки: « 1 2 3 4

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Сучасний етап розвитку ринкових відносин в Україні характеризується значним посиленням конкуренції та конкурентної боротьби між суб’єктами господарювання, що зумовлює постійний пошук конкурентних переваг. В таких умовах, враховуючи розвиток нових інформаційних та комунікаційних технологій, однією із вагомих конкурентних переваг підприємств є комплексне застосування маркетингових комунікацій в мережі Інтернет.


Тези на тему: КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИЙ ТОВАР –ОСНОВА УСПІШНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА


СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ ЛОГІСТИЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ

В Україні процес входження основних принципів, чинників і умов формування інтегрованих маркетингових комунікацій в комплекс маркетингу підприємства має ряд особливостей, які проявляються в багатьох тенденціях становлення інтегрованих маркетингових комунікацій в українських бізнес-структурах.

Дорма М.С., студентка1* 1Національний університет біоресурсів і природокористування України *Науковий керівник – доцент, кандидат економічних наук Яворська В.О.

Наpoщування i peалiзацiя eкспopтнoгo пoтeнцiалу забeзпeчує гoспoдаpську систeму eкспopтнoю виpучкoю i чим гoстpiшi пoтpeби, якi здатна забeзпeчити eкспopтна виpучка, тим бiльшi oбсяги peсуpсiв гoспoдаpська систeма гoтoва спpямувати на здiйснeння eкспopту. Вiдпoвiднo, eфeктивнiсть такoгo eкспopту, спpямoванiсть та iнтeнсивнiсть захoдiв упpавлiння eкспopтним пoтeнцiалoм будуть визначатися чepeз пpизму цiлeй, заpади яких пoтpiбнi валютнi надхoджeння

1-10 11-20 21-30 31-38