Головна » Файли » Розвиток менеджменту та маркетингу в аграрному секторі економіки України

У категорії матеріалів: 38
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Позиціонування товару на ринку хліба та хлібобулочних виробів.

Павленко В.I., студентка, Бабічева О.І., к.е.н., доцент Національний університет біоресурсів і природокористування України

Рекламна діяльність має орієнтуватися на досвід провідних країн світу, а також ураховувати вітчизняний менталітет споживачів. Саме тому дослідження ставлення споживачів до реклами та специфіки її розповсюдження актуальне в сучасному періоді.

Грушецька Аліна Олексіївна студентка НУБіП України, Коваль Олена Миколаївна кандидат економічних наук, доцент кафедри економічної теорії НУБіП України

Чернявський Іван Юрійович. Український науково-дослідний інститут продуктивності агропромислового комплексу, м. Київ, аспірант.

"Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві"


Визначено основні ЗАВДАННЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ ПРОДУКЦІЇ БДЖІЛЬНИЦТВА

Ключові слова: ринок, зерновий підкомплекс АПК, борошномельна галузь, борошно, споживання, експорт.

1-10 11-20 21-30 31-38