Головна » Файли » Розвиток менеджменту та маркетингу в аграрному секторі економіки України

У категорії матеріалів: 38
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Шапоренко О. О., аспірант кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі НУБіП завідувач бізнес-клубу Київського Палацу дітей та юнацтва, член правлiння спiлки рекламiстiв України, лауреат міжнародних конкурсів

Гречуха Антон Олегович, аспірант кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

Четверик Олена Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

Будь-яке підприємство, яке хоче залишитися на ринку, бути
конкурентоспроможним повинне приділяти значну увагу формуванню свого
позитивного іміджу. Це є необхідним елементом залучення клієнтів і
відповідно збільшення прибутку.Сильний корпоративний імідж є
необхідною умовою досягнення підприємством стійкого та тривалого успіху на
ринку.

Буряк Руслан Іванович, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі НУБіП України

Будь-яке підприємство, яке хоче залишитися на ринку, бути
конкурентоспроможним повинне приділяти значну увагу формуванню свого
позитивного іміджу. Це є необхідним елементом залучення клієнтів і
відповідно збільшення прибутку.Сильний корпоративний імідж є
необхідною умовою досягнення підприємством стійкого та тривалого успіху на
ринку.

СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ КОНДИТЕРСЬКОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ

Гречуха А.О., аспірант кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Національний університет біоресурсів та природокористування України

1-10 11-20 21-30 31-38