Головна » Файли » Розвиток менеджменту та маркетингу в аграрному секторі економіки України |
У категорії матеріалів: 38 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Шапоренко О. О.,
аспірант кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі НУБіП
завідувач бізнес-клубу Київського Палацу дітей та юнацтва,
член правлiння спiлки рекламiстiв України,
лауреат міжнародних конкурсів
Розвиток менеджменту та маркетингу в аграрному секторі економіки України |
Переглядів: 360 |
Завантажень: 0 |
Дата: 16.04.2018
| Коментарі (0)
|
Сізонова О.С. , студентка
Розвиток менеджменту та маркетингу в аграрному секторі економіки України |
Переглядів: 292 |
Завантажень: 1 |
Дата: 15.04.2018
| Коментарі (0)
|
Гречуха Антон Олегович, аспірант кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
Розвиток менеджменту та маркетингу в аграрному секторі економіки України |
Переглядів: 289 |
Завантажень: 1 |
Дата: 14.04.2018
| Коментарі (0)
|
Четверик Олена Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
Розвиток менеджменту та маркетингу в аграрному секторі економіки України |
Переглядів: 311 |
Завантажень: 1 |
Дата: 14.04.2018
| Коментарі (0)
|
Будь-яке підприємство, яке хоче залишитися на ринку, бути конкурентоспроможним повинне приділяти значну увагу формуванню свого позитивного іміджу. Це є необхідним елементом залучення клієнтів і відповідно збільшення прибутку.Сильний корпоративний імідж є необхідною умовою досягнення підприємством стійкого та тривалого успіху на ринку.
Розвиток менеджменту та маркетингу в аграрному секторі економіки України |
Переглядів: 318 |
Завантажень: 1 |
Дата: 14.04.2018
| Коментарі (0)
|
Буряк Руслан Іванович, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі НУБіП України
Розвиток менеджменту та маркетингу в аграрному секторі економіки України |
Переглядів: 300 |
Завантажень: 1 |
Дата: 14.04.2018
| Коментарі (0)
|
Будь-яке підприємство, яке хоче залишитися на ринку, бути конкурентоспроможним повинне приділяти значну увагу формуванню свого позитивного іміджу. Це є необхідним елементом залучення клієнтів і відповідно збільшення прибутку.Сильний корпоративний імідж є необхідною умовою досягнення підприємством стійкого та тривалого успіху на ринку.
Розвиток менеджменту та маркетингу в аграрному секторі економіки України |
Переглядів: 411 |
Завантажень: 0 |
Дата: 14.04.2018
| Коментарі (0)
|
Мельніченко Маргарита Олександрівна, студентка НУБіП України
Розвиток менеджменту та маркетингу в аграрному секторі економіки України |
Переглядів: 264 |
Завантажень: 1 |
Дата: 13.04.2018
| Коментарі (0)
|
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ
КОНДИТЕРСЬКОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ
Розвиток менеджменту та маркетингу в аграрному секторі економіки України |
Переглядів: 293 |
Завантажень: 1 |
Дата: 12.04.2018
| Коментарі (0)
|
Гречуха А.О., аспірант кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Національний університет біоресурсів та природокористування України
Розвиток менеджменту та маркетингу в аграрному секторі економіки України |
Переглядів: 273 |
Завантажень: 0 |
Дата: 12.04.2018
| Коментарі (0)
|